Nieuwjaarsduik Challenge

Nieuwjaarsduik 2019 voor André Beukers

1 januari 2019 is er een bijzondere Nieuwjaarsduik in Bunschoten-Spakenburg. Daarmee wordt geld opgehaald voor André Beukers (44). Bij hem is in 2015 het Locked-in syndroom ontstaan door een ernstig herseninfarct. Sindsdien kan hij niet bewegen en praten, maar wel horen, zien en voelen. Door het syndroom zit hij als het ware ‘opgesloten’ in zijn eigen lichaam.

Voor André is goede communicatie van levensbelang. Doel van de Nieuwjaarsduik is minstens 10.000 euro op te halen voor hulpmiddelen waarmee André beter en sneller kan communiceren met zijn vrouw Biep, zijn 3 jonge kinderen, familie, vrienden en verzorgers. Verder heeft hij een nieuw nood-oproep systeem nodig. Stichting LIAB houdt nieuwe ontwikkelingen goed in de gaten.

Wie daag jij uit?

Van 12 december tot 31 December 23.59 uur kun jij geld bieden op jouw vrienden en familie om ze uit te dagen mee te doen aan de Nieuwjaarsduik voor André. Natuurlijk is niemand verplicht het water in te gaan… Maar als er genoeg op jou geboden is, kun je toch eigenlijk niet weigeren? Op de website van de Stichting LIAB – www.stichtingliab.nl – kun je bieden en zien op wie er geboden is en hoeveel. Laten we ervoor zorgen dat op 1 januari een grote groep dappere ‘ijsberen’ de duik waagt.

Waar en wanneer?

De Nieuwjaarsduik is op 1 januari aanstaande om 14.00 uur op het Spakenburgse strandje aan het Eemmeer (bij sportpark De Westmaat). Sponsor Unox zorgt voor een warme versnapering!

Bekijk de tussenstand

Totaal