Doe ook mee: Mudmasters Obstacle Run voor Stichting LIAB

Op zaterdag 6 mei gaat een groep stoere kerels en dames door de modder tijdens de Mud Masters Obstacle Run (www.mudmasters.nl) in Nijmegen, rond vliegveld Weeze. Met deze sportieve prestatie willen ze geld ophalen voor Stichting LIAB. Ook meedoen? Meld je dan snel aan!

Julian en Henk Beukers en Jaap Geert de Graaf gaan de uitdaging aan om de Mud Masters Obstacle Marathon te volbrengen. Dat is 42 kilometer, 6-7 uur lang rennen, klauteren, sjouwen en rollen door de modder. De mannen realiseren zich dat dit super zwaar is, maar met de juiste training en veel doorzettingsvermogen moet het lukken. Het karakter en doorzettingsvermogen van André Beukers is hun grote voorbeeld.

Inmiddels heeft schaakkampioen Dick de Graaf zich opgegeven voor de 6 km-run, samen met zoon en dochter! En Herold van Diermen (Ted’s Fitness Centrum) gaat de sportieve uitdaging aan van de 18 km-run.

Tickets
De ticketverkoop voor de Mud Masters marathonafstand gaat snel, dus wacht niet te lang en geef je op!

Wil je een kortere afstand lopen, dan kan dat ook: 18 km, 12 km of 6 km. Ook de tickets voor de kortere afstanden zijn nog maar beperkt beschikbaar.

Om er voor te zorgen dat we zoveel mogelijk gezamenlijk lopen willen we proberen tickets te boeken voor de volgende starttijden:

6 km run om 16.30 uur
12 km run om 14.50 uur
18 km run om 11.30 uur

Deelnemen
Durf jij de uitdaging aan? Stuur dan zsm een prive bericht via Facebook, of mail naar
liab-mudmasters@outlook.com