Zaterdag 1 oktober Family & Friends Battle 4 LIAB

Op 1 oktober organiseren wij, als familie van André Beukers, een Batlle 4 LIAB voor het hele gezin.
We willen er een super gezellig festijn van maken, maar dat kunnen we niet zonder u.
De opbrengsten van deze dag gaan naar de stichting LIAB.

Er zal elk half uur een groepsles worden gegeven, waarop men kan inschrijven.
Door een bandje te kopen voor €10,00 , kunt u met meerdere groepslessen meedoen, door u in te schrijven bij de stand.

Maar ook als u niet sporten wilt bent u van harte welkom!
Voor de kinderen is er een leuk speelplein met luchtkussen, vele spellen, schminken en haarvlechten zodat de andere familieleden rustig koffie en/of een drankje kunnen drinken en een broodje hamburger, kibbeling of poffertjes kunnen eten. Er zijn diverse kraampjes, kinderkleding, haken voor LIAB.

Tenslotte is er een Fancy Fair met om 12 uur een grote veiling met een prachtig assortiment waarop men kan bieden. Dankzij vele sponsors kunt u bijvoorbeeld bieden op dinerbonnen, visschotels, een bromfietscertificaat met volledige all-in cursus, (kinder)fietsen, sportprijzen met handtekeningen van de lokale voetbalelftallen een fotoreportage van Joosjesfotografie, schilderijen van o.a May Brit van de Coterlet, Roelof Koelewijn en nog veel meer prijzen!

KOM GEZELLIG NAAR TED’S FITNESS EN STEUN LIAB!