Donaties

Op deze pagina informeren wij u over wat er met de donaties is gedaan en waar we voor sparen. Bijzonder bedankt voor de gedane bijdrage en/of hulp!

• In september 2016 is er een speciale bus aangeschaft voor Andre en zijn gezin. Het hele gezin past in de bus, waardoor ze vrijheid hebben om een uitstapje te maken. Daarnaast is deze bus erg nuttig wanneer André voor therapie naar de Hoogstraat in Utrecht gaat.
  • André gaat twee keer per week naar de Hoogstraat voor revalidatie therapie. Daar leert hij onder andere zijn rolstoel zelfstandig besturen, ook krijgt hij oefeningen om zijn mondspieren te verbeteren en zijn ze op zoek naar gepaste communicatie hulpmiddelen. De kosten die niet worden vergoed door de verzekering en andere instanties worden betaald vanuit de stichting.

Wilt u nog doneren? Dat kan via onze ‘doneren‘ pagina of door uw bijdrage over te maken op rekening nummer NL05 RABO 0310 1430 12 t.n.v. Stichting Locked In Andre Beukers. Alvast bedankt!